طی پیامی :فرماندار بافق سال نو را تبریک گفت

فرماندار بافق طی پیامی سال نو را به ملت ایران بویژه بافقی های پرتلاش و صبور تبریک گفت .


در این پیام آمده است :


یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار


یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال


عید سعید نوروز و فرا رسیدن بهار و سال نو را به همه‌ی هم‌میهنان عزیزمان در سراسر کشور و همچنین به همه‌ی مسئولین و بافقی ها و خانواده های معزز شهداء، جانبازان گرانقدر، آزادگان سرافراز، رزمندگان جان بر کف، بسیجیان غیور و خانواده های محترم آنان تبریک عرض میکنم.


نوروز پیام آور عیدی است که در آن شادابی و نشاط، محبت و الفت به دیگران هدیه می شود. در واقع نوروز آغاز زندگی و سرزندگی دوباره طبیعت و مظهر وحدت است.


عید نوروز سرآغاز طراوت طبیعت و جوان شدن جهان و تازه شدن فضای زندگی طبیعی انسان است و چه نیکوست که همراه با طراوت جهان، جان و دل انسان هم طراوت با ذکر خدا و درخواست کمک از پروردگار با رویاندن نهال خیرخواهی و نیک خواهی یاری برای بافقی های عزیز باشد.


در حالی به استقبال بهار می رویم که بافقی های عزیز سال ۹۰ را با موفقیت در صحنه حضور و مشارکت مثال زدنی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی ، تحقق آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) ، پیروی و حمایت قاطع از فرامین ولایت مطلقه فقیه مقام معظم رهبری و تضمین امنیت و تثبیت اقتدار نظام مقدس حمهوری اسلامی به رغم تلاش و هجمه بیش از پیش دشمنان و بدخواهان نظام ، به خوبی پشت سرنهاد و حماسه ای تاریخی برای اثبات وحدت و همدلی خود رقم زد.


این سال پر از عزت و اقتدار برای ملت بیدار ایران بود که موجبات ناامیدی و یاس را برای دشمنان ولایت و اسلام فراهم نمود.


بی شک جهش اقتصادی و اجتماعی شهرستان بافق در سالی که گذشت را باید به فال نیک گرفته و تحولات سیاسی و اجتماعی موجی از همدلی و هماهنگی بیشتر بین مسئولین و مردم را به ارمغان آورده است که شاهد تحولات بزرگی در عمران و آبادانی و فرهنگی شهری در سال آینده خواهیم بود.


احداث چند خیابان و بلوار جدید، تحول در فضای سبز تلاش برای احداث پارک های کوهستان و بیشه در، ساخت ، تشکیل کارگروه توسعه ، بستر سازی ایجادبرای توسعه شیلات بافق ، بزرگراه یزد بافق و پروزه عظیم گازرسانی به این شهرستان نویدبخش آینده ای روشن و سرشار از آرامش بیشتر همشهریان عزیز خواهد بود.


از خداوند منان مسئلت دارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و بهره گیری از منویات ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و همراهی و همدلی مردم در سال جدید با تکمیل طرح ها و پروژه های در دست اقدام شاهد به بار نشستن بخشی از زحمات خدمت گزاران مردم شریف شهرستان بافق باشیم و انشاا… ما را در پیمودن راه پرافتخار شهدای عزیزمان و پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی موفق و منصور بدارد.


عیدی خجسته ، روزگاری خوش و با برکت و سرشار از معنویت و خوش رفتاری و صحت و سلامت برای همشهریان بافقی از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.


حسین ندافیان

فرمانداربافق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا