سرپرست مخابرات منطقه یزد در نشست بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی شهرستان ابرکوه با نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی ، حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد در نشست بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی شهرستان ابرکوه که با حضور صباغیان نماینده مردم شهرستانهای مذکور، کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و جمعی از مسئولان مخابرات و این شهرستان در مخابرات ابرکوه برگزار شد به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی مخابرات استان و شهرستان ابرکوه  پرداخت.

زارع در ادامه سخنانش به تشریح آخرین وضعیت ارتباطی و مخابراتی دیگر شهرستان های حوزه انتخاباتی صباغیان اشاره کرد  و افزود: در هفته دولت امسال در این 5 شهرستان  34 پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر 29 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

همچنین در این نشست سرپرست مخابرات در خصوص تاسیس و توسعه ارتباطات روستایی از محل اعتبارات طرح خدمات اجباری(USO)توضیحاتی را بیان کرد و افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری های لازم را  برای حل مشکلات روستایی انجام میدهد .

 صباغیان نماینده 5 شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از  تلاش های همکاران و کارکنان مجموعه مخابرات منطقه یزد ،مواردی را برای توسعه خدمات مخابراتی و  بررسی وضعیت ارتباطی روستاهای حوزه انتخابیه خود مطرح و بر رفع مشکلات ارتباطی این حوزه تاکید کرد.

زارع سرپرست مخابرات در سفر به شهرستان ابرکوه از دفاتر ICT روستایی و مرکز مخابرات این شهرستان بازدید و با همکاران دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و و مسایل ایشان قرار گرفت.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا