یزدفردا:وزیر اطلاعات گفت: مسیر عزت و کرامت مقابل تحریم ابرقدرت‌ها با مقاومت، تقوا و مجاهدت مردم و مسئولان در راه کاهش اثرات تحریم محقق می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی امروز -سه شنبه- در شورای اداری استان سمنان، ارزشمندترین داشته جامعه اسلامی را عزت دانست و گفت: دشمن همواره به دنبال این است تا با انواع توطئه ها و جنایات مقابل ملتی که مسیر عزت را در پیش گرفته، بگیرد.

علوی، صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا را راهبرد کارآمد نظام مقابل تحریم ها دانست و گفت : خداوند در قرآن موفقیت و پیروزی ملت های مسلمان را تضمین کرده است و سختی و دشواری ها را به عنوان نردبان رشد و تعالی نگاه کنیم.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، حمایت از فعالان اقتصادی و رونق تولیدات صنعتی را از نقاط قوت این استان برشمرد و گفت: خطوط تولید متکی به مواد اولیه و تجهیزات داخلی راه توسعه بازار اشتغال و بی اثر کردن تحریم ها است.

علوی هزینه های تحمیل شده از تحریم های آمریکا و استکبار را به تعبیر قرآن، سختی هایی دانست که پس از آن گشایش نصیب مردم مقاوم و صبور خواهد شد.

در این جلسه، با قدردانی از مدیرکل قبلی اطلاعات استان سمنان، مدیرکل جدید معرفی شد.

دیدار وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

وزیر اطلاعات همچنین در سفر به استان سمنان با با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی وفقیه در این استان دیدار و در تشریح ویژگی‌های استان سمنان گفت: مردم استان سمنان مردمی متدین، خداجو، دوست داشتنی، آرام و سخت‌کوش هستند.

علوی با بیان اینکه «استان سمنان، خاستگاه علما، مراجع بزرگ تقلید، ادیبان و شخصیت های‌ ارزشمند زیادی است»، بر همکاری شورای تأمین، شورای اداری و دستگاه های اجرایی استان برای انجام وظیفه مطلوب به منظور جلوگیری از آسیب‌پذیری‌ها تأکید کرد.

وزیر اطلاعات که به منظور حضور در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قبلی و جدید اطلاعات استان به سمنان سفر کرده پیش از این دیدار با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) به مقام شامخ شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم ادای احترام کرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا