مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام آغاز ارائه بسته های اینترنت ویژه "قربان تا غدیر" اظهار داشت: به منظور قدردانی از همراهی و وفاداری مشتریان شرکت، بسته های فوتون عیدانه با حجم و زمان های استفاده متغیر، قابل فعال سازی برای تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است.

 به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: این بسته ویژه به منظور تکریم مشتریان و همزمان با ایام مبارک عید قربان تا غدیر، از ساعت 24 روز شنبه 19 مرداد ماه برای تمام مشتریان فعال شده و تا ساعت 24 روز جمعه اول شهریور ماه ادامه می یابد.

 وی خاطرنشان کرد: این سرویس برای تمام مشتریان اینترنت باند پهن شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، فعال شده و اطلاع رسانی در مورد بسته ها از طریق پنل کاربری مشتریان به صورت کامل انجام می شود.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: سرویس های فوتون عیدانه 5 گیگ به قیمت 5هزار تومان با زمان مصرف سه روزه و سرویس فوتون عیدانه 10 گیگ با زمان مصرف 10 روزه به قیمت 13هزار تومان از جمله این طرح ها هستند.

وی همچنین افزود: بسته فوتون عیدانه با حجم 20 گیگ  به قیمت 25 هزار تومان با زمان مصرف 15 روزه و بسته فوتون عیدانه 50 گیگ با زمان مصرف 30 روزه به قیمت 60 هزار تومان ، دیگر طرح های ویژه بسته قربان تا غدیر شرکت مخابرات ایران هستند.

 مهندس صدری بیان کرد: در سرویس های زمان دار کمپین رنگین نت، با فعالسازی بسته قربان تا غدیر، ترافیک ساعت عادی و ساعت خاص مشتریان، فریز شده و بسته اینترنت قربان تا غدیر 98 به صورت شبانه روزی جایگزین می شود.

وی افزود: با پایان حجم بسته ویژه، سرویس مشتریان به حالت اول بازگشته و به روال معمول ادامه می یابد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا