لازم به ذکر است، سرپرست جدید صندوق بازنشستگی فولاد به عنوان رئیس هیات مدیره این صندوق فعالیت داشته است.

یزدفردا:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی، سید عباس هاشمی منش را به عنوان سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد منصوب کرد.

به گزارش یزدفردا ، کار و رفاه اجتماعی، متن حکم انتصاب هاشمی منش به این شرح است:
نظر به تعهد، شایستگی و توانمندی جنابعالی  و با استناد به بند (ج) اصلاح ماده (۱۱۳)  قانون مدیریت خدمات کشوری، به موجب این حکم به عنوان سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد منصوب می نمایم.

اکنون در دهه چهارم انقلاب یعنی دهه پیشرفت و عدالت و با عنایت به اولویت های دولت تدبیر و امید در حوزه رفاه و تامین اجتماعی با توجه و نقش ویژه آن صندوق  در رسیدن به اهداف، سیاست های کلان نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی انتظار می رود در راستای تدابیر دولت تدبیر و امید با رعایت قانون مداری و با در نظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی، یعنی بیمه شدگان و مستمری بگیران، تمهیدات لازم را جهت انجام نظارت دقیق، پیوسته و هوشمندانه وفق وظایف محوله و در جایجای صندوق به عمل آورید. توجه ویژه به سیاست ها و تدابیر دولت تدبیر و امید و این وزارت از اولویت ها و وظایف جنابعالی است.

لذا انتظار می رود با تلاش و بهره گیری از ظرفیت نیروهای جوان و مستعد و روش های عالمانه جهت نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی آن صندوق ضمن ارتقاء شفافیت و استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی، بستری مناسب جهت افزایش بهره وری صندوق را فراهم آورید.
امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولیعصر( اروحنا فداه) با تلاش صادقانه و در جهت تحقق آرمان های رفیع امام راحل عظیم الشان(ره)  و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موفق و موید باشید. 

لازم به ذکر است، سرپرست جدید صندوق بازنشستگی فولاد به عنوان رئیس هیات مدیره این صندوق فعالیت داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا