مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان یزد شعار راهبردی انتخابات ۹۸ اعلامی از سوی وزارت کشور را "گام دوم انقلاب، قانون‌مداری و بی‌طرفی و انسجام ملی" عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "سیدمهدی طلائی مقدم" مدیرکل ‌دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان یزد ضمن بیان شعار راهبردی انتخابات ١٣٩٨، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه استراتژیک «گام دوم» یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی را به اوج رسانیدن مشارکت مردمی در مسائل سیاسی مانند انتخابات برشمردند.
‌طلائی مقدم ادامه داد: برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری به عنوان اولین رویداد سیاسی، مشارکتی در گام دوم انقلاب اسلامی این فرصت را فراهم می‌کند که با قانون مداری و رعایت بی‌طرفی، تلاش، همت و اراده انقلابی و ملی دست اندر کاران؛ به مطلعی نویدبخش در راستای تداوم مردم‌سالاری دینی و انسجام ملی بدل شود.
دبیر ستاد انتخابات استان در پایان تصریح کرد: شعار راهبردی انتخابات ٩٨ ضمن معرفی و تبیین، مبنایی جمعی برای رسیدن به اهداف مندرج در سیاست‌های کلی انتخابات از سوی ستاد انتخابات استان و شهرستان ها مورد توجه و در دستورکار قرار می‌گیرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا