رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از کمک خیر شهرستان جهت بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : اهدای اقلام طبی به بانک امانات و تجهیزات پزشکی هلال احمر توسط خیر شهرستان صورت گرفت که دراین راستا دو دستگاه ویلچر به ارزش 19 میلیون ریال به بانک امانات و تجهیزات پزشکی این جمعیت اهداء  تا در شهرستان استفاده گردد.

کهدویی عنوان کرد : این تجهیزات در راستای اهداف بشردوستانه و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند و تقویت بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمراهداءگردیده است .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند تجهیزاتی چون تخت بیمارستانی، ویلچر ، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن و … را به بانک امانات هلال احمر تحویل نمایند واز همشهریان تفتی تقاضا کرد لوازم پزشکی مازاد در منازل خود را جهت تکمیل بانک امانات اهدا کنند و یا با خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز این واحد ، محرومان و نیازمندان بیمار را یاری رسانند.

وي اظهار داشت: اقلام پس از جذب، تفكيك و بر اساس نوع وسيله كد گذاري و در بانك امانات پزشكي نگهداري و دراختيار مددجويان نيازمند به صورت اماني قرار خواهد گرفت. 

کهدویی با تاکید برضرورت ترویج فرهنگ کمک به همنوع در جامعه افزود: اقدام خیرین این شهرستان با نیات انسانی و اخلاقی و در راستای مطالبه و دغدغه های مردمی بوده و محدود به منطقه جغرافیایی خاص نمی شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در پایان خاطرنشان کرد: حضور خیرین در کنار مسئولان و کمک و دستگیری از نیازمندان از اقدامات بسیار ارزشمند است که به یقین روحیه خدمت بیشتر به مردم را در مسئولان نظام تقویت می کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا