مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد برای جلب همکاری بیشتر و افزایش مشارکت صنایع بزرگ استان یزد در طرح‌ پیک سایی، همچنان با حضور مستقیم خود در محل این شرکت ها، با مدیران ارشد صنایع بزرگ به بحث و تبادل‌نظر می پردازد.

محمدحسن صباغزادگان در دیدار با مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران، خواستار مشارکت حداکثری این صنعت بزرگ استان در طرح‌های مدیریت پیک‌بار تابستان 98 شد.

وی رویکرد صنعت برق در مدیریت پیک‌بار انرژی الکتریکی را، تامین برق مداوم و با کیفیت برای تمام مناطق کشور بیان کرد و نگاه فرا استانی و نگرش ملی در این صنعت را در اولویت دانست.

مدیرعامل برق منطقه ای یزد در گفتگو با مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران ضمن بیان مذاکرات و توافق‌های انجام‌شده با سایر صنایع فولادی استان از وی خواست تا علاوه بر مشارکت فعال در طرح‌های پیک سایی استان؛ آمادگی همکاری با صنعت برق را در شرایط خاص داشته باشد.

علیرضا چایچی مدیرعامل فولاد آلیاژی نیز در این گفتگو به افزایش مطلوب تولید به دلیل تقاضای ایجادشده برای محصولات این صنعت اشاره کرد و افزود: در این شرایط نیاز به استفاده از حداکثر دیماند مصرفی خود را داریم ولی برای همکاری با صنعت برق کشور و با نگاه ملی، حداکثر تلاش خود را برای مشارکت در طرح‌های مدیریت مصرف خواهیم داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا