معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد ضمن تاکید بر پیگیری راه اندازی کارخانه نوآوری در استان از ایجاد حداقل شش مرکز نوآوری در حوزه های مزیت دار استان با محوریت منطقه ویژه علم و فناوری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه سوم تیرماه جلسه‌ای برای بررسی راهکارهای واگذاری کارخانه درخشان برای استفاده به عنوان کارخانه نوآوری در استان با حضور "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استان در استانداری یزد برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در این نشست خلاصه ای از فرآیند پروژه راه اندازی کارخانه نوآوری و واگذاری بخشی از کارخانه درخشان برای تحقق این مهم را بیان کرد و گفت: در این رابطه تفاهم‌نامه‌ چهار جانبه ای در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان منعقد شده است.
"اکرم فداکار" ضمن تاکید بر پیگیری تعهدات ذینفعان تفاهم نامه، درخصوص تامین فضای کارخانه نوآوری به مکاتبه استاندار یزد با معاون اول رئیس جمهور و مذاکره با ایشان در این خصوص اشاره کرد.
فداکار همچنین از ایجاد حداقل شش مرکز نوآوری در حوزه های مزیت دار استان با محوریت منطقه ویژه علم و فناوری خبر داد.
گفتنی است در این نشست اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با مباحث مرتبط با حوزه علم و فناوری استان پرداختند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا