مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، فعالیت دو چندان داوطلبان این جمعیت را از اولین روزهای سال 98 علاوه بر فعالیت های سالیانه امداد و نجات، در کمک به سیل زدگان ستود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در آیین تجلیل از خیّرین و نیکوکاران« سیل مهربانی» و داوطلبان این جمعیت با خیرمقدم به شرکت کنندگان،استاندار و مدعوین ستاد کشوری اظهار کرد: دستمریزاد از این که با ما هستید و به ما کمک می کنید.

وی خود و اعضای جمعیت را پلی بین توان نیکوکاران و نیاز نیازمندان و خدمتگزار مردم کشوردانست و افزود: از ابتدای سال 98 جدای از فعالیت های امداد و نجات با سیل شمال و غرب کشور مواجه شدیم که اعضای این جمعیت از اولین روز های این حادثه بر اساس وظایفی که به هر یک از نهادها گذاشته شد به کمک آسیب دیدگان شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد کمک داوطلبانه به هم نوعان را یکی از خصوصیات بارز انسانی و توصیه های دین مبین اسلام برشمرد و تصریح کرد: از ابتدای سال علاوه بر کمک های داوطلبانه اعضای جمعیت در مناطق سیل زده به جمع آوری کمک های مردمی، خیرین پرداختیم و امیدواریم نقش خود را  خوب ایفا کرده باشیم. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا