مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در احکامی سرپرست معاونت داوطلبان ،امداد و نجات و بهداشت و درمان وتوانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در احکامی محمد زارع سروی را بعنوان سرپرست معاونت داوطلبان،دکتر محمد علی غنی زاده بعنوان سرپرست معاونت امداد و نجات و دکتر حمید پارسائیان را بعنوان سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد منصوب کرد. 

 دکتر حرازی زاده در احکام جدید آورده است: با عنایت به وظایف و ماموریت های متعدد جمعیت ، از شما انتظار دارم ضمن بهره گیری از پتانسیل های موجود، تمام سعی،تجربه و توان خود را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات جمعیت در استان بکار گیرید.

 وی در این نشست افزود : فعالیت خوب این جمعیت کمک می‌کند تا چشم‌انداز روشنی از اثرگذاری خدمات جمعیت هلال احمر ترسیم و بتوانیم مشارکت بیش از پیش مردم و مسئولان را برای حمایت از جمعیت جلب کنیم.

در پایان این جلسه به پاس خدمات صادقانه و نایل شدن به مقام بازنشستگی  سرکار خانم اعظم شهرستانی، معاون سابق امور داوطلبان از ایشان تقدیر بعمل آمد. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا