نشست صمیمانه رابطین خبری جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور مدیرعامل و رابطین خبری در سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها و ادرات مختلف گفت: جمعیت هلال احمر به دلیل موقعیت خاص اجتماعی و سازمانی آن نیاز به ارتباط قوی و موثر با آحاد ملت دارد تا با بهره گیری از پتانسیل های مردمی و بالفعل ساختن آنان دست نیزمندان و آسیب دیدگان را به شایستگی بفشارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : روابط عمومی را زبان گوی سازمان ها و نهاد ها توصیف کرد و افزود: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد.

حرازی زاده تصریح کرد : حیات یک سازمان به داشتن یک ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد و این جاست که لزوم وجود روابط عمومی واقعی و تاثیر گذار نمایان می شود.

در ادامه مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد بیان داشت : این نشست با هدف تحکیم ارتباط حوزه های مختلف ( معاونت ها و شعب استان ) با روابط عمومی و هماهنگی در اطلاع رسانی مطلوب و خبررسانی آنلاین فعالیت ها برگزار شد.

زارع زاده عنوان کرد : با حضور رابطین، فعالیت های رسانه ای با هدف معرفی خدمات جمعیت هلال احمر تقویت می شود و هماهنگی در اطلاع رسانی به موقع از طرح ها و برنامه های و انعکاس مناسب تلاش های صورت گرفته از اهداف تشکیل تیم رابطین خبری در روابط عمومی است.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب رابطین خبری تصریح کرد: رابطین خبری به عنوان همکاران روابط عمومی، نقش پررنگی در راستای اطلاع رسانی و پوشش اخبار و فعالیت های جمعیت هلال احمر را به عهده دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت ایفای نقش رابطین خبری در طرح ها و برنامه ها جمعیت به تشریح نحوه ارتباط آنلاین و همکاری با روابط عمومی پرداخت و گفت: بنا داریم به زودی کارگاه های آموزشی کاربردی ویژه رابطین برگزار کنیم و در این مسیر از ایده ها، نظرات و پیشنهادات در راستای هرچه بهتر شدن انعکاس خدمات استقبال می کنیم.

در ادامه  جلسه هم اندیشی رابطین به منظور ارائه انتقادات و پیشنهادات برای انجام شیوه های نوین در عرصه خبر برگزار شد و مشکلات حوزه خبر و اطلاع رسانی و دیگر موضوعات را مورد بررسی قرار دادند.

در پایان این نشست از زحمات و تلاش های رابطین خبری این جمعیت، تقدیر و تشکر شد و به پاس خدمات داوطلبانه، هدایا و لوح تقدیری به هر یک اهدا شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا