محمد رضاعلمدار یزدی درخصوص آخرین وضعیت توزیع شکرتنظیم بازار استان گفت: از ابتدای طرح تنظیم بازار توزیع شکر (ابتدای بهمن ماه سال گذشته تاکنون) بیش از 16000تن شکر در بخش صنف و صنعت و خانواراستان توزیع شد.

وی درچهل و نهمین جلسه تنظیم بازار استان که به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل استانداری برگزار شد افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 5000تن شکر با قیمت تنظیم بازار در بین صنف و صنعت و نیز میزان 570تن جهت بخش خانوار از طریق فروشگاههای سطح استان توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان افزود: طی گزارش بازرسین و بازدیدهای میدانی، شکر آزاد به قیمت 4700تومان در استان در حال فروش است که نسبت به هفته های گذشته کاهش محسوسی داشته است.

علمدار یزدی در خصوص قیمت مرغ هم گفت: نرخ کشوری مرغ 11500تومان اعلام شده که خداراشکر دراستان به ثبات خوبی رسیدیم و حتی گزارشاتی داریم که در استان پایین تر از مصوبه کشوری در حال فروش است

وی افزود : در خصوص میوه و تره بار شهرداری اعلام آمادگی کرد تا بازارچه یا غرفه های عرضه مستقیم میوه و تره بار را در سطح شهرستان مرکز استان ایجاد کنند و میوه های تنظیم بازار را با نرخ مصوب به فروش برسانند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا