یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فردي که به سبب اختلافات شخصي از طريق يکي از شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي اقدام به توهين و مزاحمت و انتشار تصاوير شخصي شهروند مينودشتي مي‌كرد، شناسايي و دستگير شد.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"سرهنگ حبيب الله رجبلي گفت: با مراجعه فردي به پليس فتا و اظهارات وي مبني بر اينكه فرد يا افرادي در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي اقدام به توهين و مزاحمت و انتشار تصاوير شخصي وي كرده‌اند، موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

وي افزود: در ادامه تحقيقات تخصصي و بررسي‌هاي فني و اطلاعاتي، متهم که از آشنايان پسر شاکيه بود شناسايي و به اين پليس فراخوانده شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در تحقيقات تكميلي بعمل آمده، متهم علت و انگيزه خود از اين اقدام مجرمانه را وجود اختلافات با پسر شاكيه عنوان داشت.

سرهنگ رجبلي خاطرنشان كرد: متهم به همراه پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

رئيس پليس فتا گلستان توصيه کرد: با توجه به اينکه فضاي مجازي محيطي است که افراد قادر به پنهان کردن هويت واقعي خود هستند و متخلفان مي‌توانند با سوء استفاده از اعتماد کاربران باعث ايجاد مشکلات روحي و رواني و مزاحمت براي آنها شوند، در محيط شبکه‌هاي اجتماعي با کاربران ناشناس ارتباط برقرار نکنيد.

وي در پايان ابراز كرد: پليس­فتا بعنوان مرجع رسيدگي به تخلفات اينترنتي در کنار همه کاربران اينترنتي است، لذا مي‌توانيد در صورت نياز به آدرس سايت cyberpolice.irمراجعه کنيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا