یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئيس پليس فتا استان فارس از دستگيري خانمي خبر داد که با دسترسي غير مجاز به تصاوير دوست قديمي خود و انتشار آن در شبکه هاي اجتماعي باعث هتک حيثيت وي شده بود.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"سرهنگ "سيد موسي حسيني" در اين زمينه گفت: ماجرا از اينجا آغاز مي شود که متهم پرونده يک روز به منزل يکي از دوستان قديمي خود رفته و با وارد شدن به اتاق خوابش در يک فرصت مناسب تصاوير شخصي وي را به سرقت برده و به علت حسادتي که به اين خانواده داشته است، اين تصاوير را در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک مي گذارد.

وي ادامه داد: اين خانواده که از اين موضوع اطلاع نداشته اند با ديدن اين تصاوير در شبکه هاي اجتماعي شوکه شده و اقدام به شکايت براي مشخص شدن موضوع مي نمايند.

اين مقام انتظامي گفت: پس از تشکيل پرونده در پليس فتا، کارشناسان با اقدامات فني و بررسي هاي تخصصي متهم را شناسايي و وي را دستگير مي نمايند.

سرهنگ "حسيني" تصريح كرد: متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه اي مي شود اما در ادامه با ديدن مستندات به بزه انتسابي خود اقرار نموده و انگيزه خود را انتقام گيري عنوان مي نمايد که در اثر حسادتي قديمي نشات گرفته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا