یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از دو هزار و 400 قلم انواع پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بازرسی از یکدستگاه تریلی "رنو" خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ "عطاءا... احمدی" در ادامه این خبر گفت: روز گذشته این تریلی کانتینردار که از بندرعباس عازم مشهد مقدس بود وارد ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد شد.

احمدی افزود: ماموران ایستگاه شهید مدنی، خودرو را برای بازرسی به پارکینگ منتقل کرده و در بازرسی از کانتینر تریلی، بیش از دو هزار و 400 قلم انواع البسه خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ احمدی، ضمن بیان این مطلب که: ارزش برآورد شده این پوشاک قاچاق را بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال بیان کرد و یادآور شد: در این رابطه دو متهم دستگیر شدند، افزود: یکی از مهمترین راههای خروج منابع ارزی و سرمایه‌های کلان ملی به خارج از کشور، قاچاق کالا است و پدیده قاچاق کالا باعث افزایش نرخ بیکاری، تعطیلی کارخانجات می‌شود پس هرکس در این رابطه کوچکترین اقدامی را انجام دهد، اعم از اینکه کالای قاچاق را وارد، حمل، نگهداری، فروش ویا مصرف کرده باشد، به کشور و مردم عزیزمان خیانت کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا