یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: رئیس پلیس شهر یزد از عملیات ماموران کلانتری 12 قائم این شهرستان و کشف پنج کیلو موادمخدر از نوع تریاک خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ "یوسف سپهوند" خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری 12 شهر یزد با بکارگیری منابع و مخبرین از فعالیت سوداگران مرگ در خصوص ورود یک محموله موادافیونی مطلع شدند.

وی ادامه داد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مشخص شد قاچاقچیان، اقدام به جاسازی مقداری تریاک در یک منزل مخروبه کرده اند که به همین منظور هماهنگی لازم با مقامات قضائی به عمل آمد.

سرهنگ سپهوند افزود: ماموران پلیس به محل مورد نظر رفته و در بازرسی که انجام دادند مقدار پنج کیلو تریاک را از زیر خاک بیرون آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: با تلاش نیروهای پلیس،متهم مورد نظر شناسایی شده و دستگیری وی در دست اقدام است.

این مقام انتظامی در خاتمه به شهروندان پیام داد که: در پسِ شادی كاذبی كه با مصرف مواد مخدر به دست می‌آید، دنیایی از غم و اندوه نهفته است. لیکن در خود و فرزندانمان این باور را ایجاد كنیم كه «مصرف مواد مخدر و اعتیادآور، شرط شاد بودن نیست؛ بلکه بزرگ‌ترین آفت برای آن، است  و تلاش برای تجربه كردن مصرف مواد مخدر، مثل بازی و سرگرمی با دم شیری گرسنه است که اینکار عقلانی نیست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا