یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان یزد فردی که با استفاده از ایران چک های قلابی "شادباش" اقدام به خرید از مغازه های سطح شهر می کرد شناسایی و دستگیر کردند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علیرضا خالقی" رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: با توجه به شکایت یکی از کسبه شهر مبنی بر اینکه فردی با استفاده ازچک پول 500 هزار ریالی تقلبی از وی خرید کرده است بلافاصله
ماموران کلانتری در محل حاضر و با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات اولیه را در خصوص این پرونده آغاز کرده و با استفاده از مشخصات ظاهری متهم که شاکی در اختیار آنها قرار داده بود توانستند متهم به هویت "م.ر" 25 ساله را شناسایی و دستگیر کنند.
خالقی افزود: متهم در بازجویی های پلیس ضمن اعتراف به جرم خود، اعلام کرد پیشنهاد خرید، با چک پول های تقلبی توسط یکی از دوستانش به وی داده شده است.
وی گفت: با طرح این موضوع، کارآگاهان پلیس همدست متهم به هویت "ع.ک" 37 ساله، معتاد را نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از وی ، 22 قطعه ایران چک 500 هزار ریالی که روی آن شادباش نوشته شده بود کشف کردند.
علیرضا خالقی ادامه داد: متهمان با پرسه زنی در محل های خلوت شهر، کسبه "مسن" را انتخاب کرده و پس از خرید، چک پول های قلابی شادباش را پرداخت می کردند.
سرهنگ خالقی از اعتراف متهمان به چندین مورد خرید و کلاهبرداری در سطح شهر خبر داد و گفت: طی هماهنگی به عمل آمده با مقامات قضائی تحقیقات
بیشتر در خصوص این پرونده ادامه دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا