در ادامه سلسله نشست های هم اندیشی وآشنایی با وظایف و اقدامات واحدهای مختلف اداره کل راه وشهرسازی استان یزد، صبح امروزمدیر وکارشناسان حوزه حقوقی این اداره کل طی نشستی صمیمی با مدیرکل راه و شهرسازی استان به بررسی مسائل و راهکارهای مناسب در انجام امور پرداختند .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی یزد در این جلسه که با حضور مدیر املاک و حقوقی، رئیس وکارشناسان اداره حقوقی درمحل دفترمدیرکل برگزارشد. به بررسی وظایف و اقدامات و عملکرد این حوزه پرداخته شد .

در ابتدای این نشست مهندس یادگاری با ابراز خرسندی از بازگشت مجدد خود به جمع همکاران سابق اظهار امیدواری کرد که با همراهی و همگرایی بتوانیم در جهت افزایش کیفیت وظایف محوله تلاش نمائیم و در جهت رضایت مندی مراجعین گام های موثری را برداریم .

 مدیرکل راه و شهرسازی استان با تاکید بر نقش مهم و کلیدی حوزه حقوقی و فعالیت های حساس این واحد افزود: با توجه به اینکه مدتی بنده مسئولیت وقت املاک و مسکن را در آن سالها عهده دار بودم به طور کامل به فعالیت های عزیزان واقفم و تا حدودی می دانم در مسیر خدمت شما چه مشکلات و سختی هایی وجود دارد

 وی در ادامه این نشست توجه به تهیه لوایح و افزایش کیفی دفاعیات در زمان مقرر را مهم دانست و افزود حضور به موقع در جلسات دادگاه به همراه لایحه و دفاعیات موثر در جهت حفظ حقوق بیت المال از جمله مواردی  است که کارشناسان حقوقی باید ملاک عمل قراردهند تا انشالله با صرف هزینه و وقتی که گذاشته می شود به نتایج منطقی و موثری در جهت منافع دولت دست یابیم .

 یادگاری خاطرنشان کرد نظم و مقررات و حضور به موقع می تواند در افزایش ضریب کیفی کارکنان تاثیر به سزایی داشته باشد به همین منظور از همکاران خواست با توجه به رعایت نظم، حضور به موقع می تواند تسریع کننده امور محوله باشد .

 این مقام مسئول با اشاره به ارزشگذاری خدماتی که در جهت حفظ حقوق بیت المال از سوی همکاران حقوقی صورت می گیرد باید در جهت افزایش انگیزه و توجه به معیشت و پرداختی ها نگاه معنا داری داشته باشیم.

 در پایان این نشست هرکدام از همکاران به مسائل و مشکلات خود پرداختند و در یک فضای صمیمی خواسته خود را مطرح نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا