کمال قرقچیان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی-يكي اينكه در سه سال گذشته آقاي مهندس چندتا نكته پيش از دستور يا ميان دستور و بنده هيچ جا نديدم از شما. آيا با توجه به اينكه آقاي صباغيان در مديريت كلان سابقه‌شان از شما كمتر است ما مي‌دانيم در اين مورد خيلي بهتر از شما عمل كردند. دومين موضوع كه استان يزد درآمد خيلي خوبي براي كشور دارد، امام متأسفانه با جايگاهي كه شما داريد در نايب رئيسي كميسيون عمران مجلس اين قدرت چونه‌زني مردي هم داشتيد يا نداشتيد كه بودجه عمراني استان و سهم بودجه ملي نسبت به خودمان خيلي كم است با اين درآمدي كه ما براي كشور داريم. سوال بعدي دارم كه در سه سال گذشته دفتر شما چند نامه از طرف مردم دريافت كرده.

نشست دبیران احزاب یزد با موسوی نماینده یزد و اشکذر(قسمت هفتم )

 

یزدفردا "احمد نیا :شست دبیران  احزاب یزد با مهندس سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته انجام شد و در راستای بالا بردن روحیه گفتگو در بین جامعه تلاش شد تا این گفتگو ها پس از ضبط و پیاده کردن تمام آن اطلاع رسانی شود و امید واریم اگر ضعفی هست در ادامه آن را برطرف کنیم و از پیشنهاد دوستان هم استقبال می کنیم.

این نشست ها به همت خانه احزاب استان صورت گرفته که در چند بخش تقدیم دوستان می شود

 

جناب آقاي كمال قرقچيان از حزب اتحاد ملت ايران اسلامي در خدمت شما هستيم.

 

ـ بسم‌الله الرحمن الرحيم با سلام و تشكر از بابت تشكيل اين جلسه بايد خدمت شما عرض كنم كه حزب اتحاد ملت ايران اسلامي و نيز تمام نمايندگان مجلس را رصد مي‌كند حتماً در كانالهاي ارتباطيش ديديد كه از نظر اجتماعي، سياسي اقتصادي اين

كه منتشر مي‌شود تو حالا پايگاه امتداد و ساير پايگاه‌هايي كه مربوط هستند رسمي پايگاه اتحاد معمولاً انتشار داده مي‌شود و نمايندگان زير نظر ذره‌بين حزب قرار مي‌گيرند. آقاي مهندس ما تقريباً 22بهمن بود كه عصر 22 بهمن بود كه در خدمتشان بودم و يك صحبتهايي هم كرديم با همديگه و يك سؤالهايي هم داشتم خدمتشان. حالا يك خورده‌اش را واقعيت من شخصاً خيلي جواب نگرفتم ولي حالا چون ليست كرده بودند سؤالات را و وقت هم نيست سعي مي‌كنم اينها كه مشترك است رااصلاً نپرسم و چندتايي هم به صورت تيتروار بگويم هركدامش كه صلاح دانستند پاسخ بدهند.

 

ـ قاعدتاً يكي مي‌پرسند.

 

ـ مهمترين سؤالتان را مطرح بكنيد چون واقعاً وقت نيست..

 

ـ نماينده نمي‌شود يكي سوال ازش پرسيد

 

ـ حالا شما ؟؟؟

 

ـ آقايون ببخشيد من زمان براي همه در نظر گرفتم.

 

ـ خوب آقاي مهندس من سؤالهام را مطرح بكنم هركدامش را خودتان به اولويت و اهميتش خودتان پاسخ بدهيد. ببخشيد.


يكي اينكه در سه سال گذشته آقاي مهندس چندتا نكته پيش از دستور يا ميان دستور و بنده هيچ جا نديدم از شما. آيا با توجه به اينكه آقاي صباغيان در مديريت كلان سابقه‌شان از شما كمتر است ما مي‌دانيم در اين مورد خيلي بهتر از شما عمل كردند.


دومين موضوع كه استان يزد درآمد خيلي خوبي براي كشور دارد، امام متأسفانه با جايگاهي كه شما داريد در نايب رئيسي كميسيون عمران مجلس اين قدرت چونه‌زني مردي هم داشتيد يا نداشتيد كه بودجه عمراني استان و سهم بودجه ملي نسبت به خودمان خيلي كم است

با اين درآمدي كه ما براي كشور داريم. سوال بعدي دارم كه در سه سال گذشته دفتر شما چند نامه از طرف مردم دريافت كرده.

چند درصدش پاسخ داده شده و چقدرش پيگيري شده چرا شما هيچ جلسه‌اي با مردم نداشتيد در محله‌ها و شهرستانهاي مختلف استان و شهرهاي حوزه علميه يزد و اشكذر. و طبقه‌بندي خواسته‌هاي مردم داريد يا نه؟


و ببخشيد فكر مي‌كنم حالا اين چيزي كه دارم كه موضع‌تان را در مورد بدهكاران بانكي هم شفاف كنيد چون حرف و حديثهايي هم در مورد جنابعالي بوده ببخشيد من اينقدر شفاف مي‌گويم اين را هم شفاب كنيد موضوعي وجوددارد ندارد در مورد بدهكاران بانكي حالا چون اشاره مي‌كنند كه ديگه سوال نكنم چشم. با تشكر.

 

ـ بدهكاران چي؟

 

ـ بدهي بانكي وجود دارد، بدهي كلان بانكي چندجا صحبت شده كه آقا شما جزو بدهكاران بانكي بوديد توضيح بدهيد. ببخشيد بدهي بانكي شما و عده‌اي ديگر ببخشيد سؤال

 

ـ بنده نه بدهي بانكي دارم ولي جزو بدهكاران هيئت بانكي ؟؟؟

 

ـ خيلي خوب.

 

ـ همه بدهي دارند من هم يك كمي بدهكار هستم. و آنچه شما مي‌فرماييد تابلوش

 

ـ نه نه ما هيچ تعامل نمي‌كنيم سوال است شفاف جواب بدهيد. متشكرم.

 

ـ چندتا نامه در بهش پاسخ داده شده اينها دليل مي‌خواهد حالا در جلسه بعدي كه فرصت شد حضور پيدا كنم چندتا آن چند و چون را به عنوان مثال بگويم.

اينكه جلسه ای خواسته‌اي با مردم داشتيد يا نه در ارتباط با مردم ما يك جلساتي را تشكيل داديم با روساي محلات و چندين جلسه بنده حضور پيدا كردم در جمع روساي محلات دوتا يا سه تا بازديد هم با همديگه داشتيم يكي بازديد بود با همديگه رفتيم توي زندان با همديگه بازديد من باهاشون بودم دوتا سه تا جلسات ديگه به صورت حضوري شركت كردم و آنها حرفهاشون را مي‌زنند و


در ارتباط با مردم هم جلساتي داشتيم. چانه‌زني كه

سهم استان

بودجه را

پاگر نسبت به بودجه هم

بود

ديگه صحبتي ندارم. در سه سال گذشته چندتا نطق داشتيم در جلسات غيرعلني 2 تا در جلسه علني يكي دوتا نطق هم در فراكسيون

من مثل آقاي صباغيان تاكيد نمي‌كنم روي بعضي از نماينده‌ها خيلي آقاي صباغيان را فوق‌العاده است اصلاً خودم را قابل رقابت باهاش نمي‌دانم فوق‌العاده است در فوق‌العادگيش شكي نيست ولي در مجلس سوال بكنيد اثرگذاري نماينده‌ها ببينيد نمره چند مي‌دهند به من هم ببينيد نمره چند مي‌دهند.

 

ـ سوالم همين بود

 

- و مقايسه كنيد سخنان ....

ببینید حرفی که موسوی می زند چند ریال ارزش دارد و حرف دیگران هم چند ریال!!!!!!!!!!!!!!!!

ادامه دارد


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا