مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با چند تن از خانواده شهدا استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه نماینده بنیاد شهید و سپاه با خانواده های شهدا استان دیدار و گفتگو و با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهیدان دفاع مقدس ادای احترام نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در حاشیه این دیدار اظهار داشت : وظیفه خود می دانیم که همیشه و هر لحظه  قدر دان از خود گذشتگی ها و ایثار کسانی باشیم که امروز امنیت جامعه را مدیون آن ها هستیم. آنها که سلامتی و جان خود را فدای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و میهنمان کردند.

حرازی زاده افزود: آنچه که امروز به عنوان آرامش و امنیت در کشور برخوردار هستیم به عزت خون شهداست و هلال احمر احترام به جایگاه و مقام شهداء را با همین هدف دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه الگوپذیری از این شهدای والامقام موجب گام نهادن در مسیر واقعی سعادت است ، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه تک تک افراد جامعه است و این مهم بایستی به یک فرهنگ در بین مسئولان تبدیل و نهادینه شود.

شایان ذکر است مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با نماینده بنیاد شهید و سپاه از خانواده های شهید منصور زاده ، فضائلی زاده ، امراللهی بیوکی دیدار و در پایان با اهدا هدیه ای از خانواده شهیدان تجلیل بعمل آمد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا