«محمدعلی طالبی» در دیدار با رئیس کل دادگستری استان گفت: با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری مشترک برای حل مشکلات مردم و خدمت به نظام، هرگز خود را جدا از قوه قضائیه نمی دانیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز یکشنبه 12 خردادماه ۹۸،« محمدعلی طالبی» استاندار یزد با همراهی « احمد ترحمی بهابادی » معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار،  ضمن حضور در دادگستری استان با « غلامعلی دهشیری» رئیس کل جدید دادگستری دیدار و گفت و گو کردند.
استاندار یزد در این دیدار گفت: تاکنون تعامل بسیار خوبی در مجموعه شورای تامین استان وجود داشته و گاه مشاهده می شود بسیاری از موضوعات و مشکلاتی که در استان های دیگر محل چالش است  در یزد بر مبنای همکاری حل و فصل می شود.
« محمدعلی طالبی» افزود: متاسفانه بر اساس وجود برخی ذهنیت ها  نسبت به دستگاه های مختلف و یا پیش فرض های ذهنی بعضی از نهادها نسبت به یکدیگر،  واکنش هایی در جامعه ایجاد شده،  اما هدف ما در استان یزد گذر از این جریانات و تقویت زمینه های خدمت به مردم و نظام است.
"طالبی" خاطرنشان کرد:  می توانیم بر اساس هماهنگی، هم افزایی و تعامل، توان و ظرفیت های مختلف را در کنار هم و در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم قرار دهیم و این امر بسیار اثربخش خواهد بود.
وی اظهار داشت: اکثر فرمانداران  از همکاری دادگستری و دادستان ها  به ویژه در شوراهای تامین و در جهت مدیریت مسائل مختلف رضایت دارند و می توان با تقویت فضای حاکم به نتایج موثرتری نیز رسید و قطعا اگر همکاری و هماهنگی بین دستگاه قضایی و فرمانداران برقرار باشد، دستاوردهای خوبی برای شهرستان ها در پی دارد.
عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: قطعا با حضور رئیس کل جدید دادگستری استان و با اتکاء به ظرفیت و سرمایه اجتماعی  بسیار خوبی  که از آن برخوردارند، اقدامات چشمگیری را در جهت  رفع مشکلات و دغدغه های مردم  شاهد خواهیم بود.
استاندار یزد در پایان به آمادگی مجموعه استانداری و شورای تامین جهت همکاری با دادگستری استان اشاره و گفت: با تکیه بر روحیه تعامل ، همکاری مشترک برای حل مشکلات مردم و خدمت به نظام، خود را جدا از قوه قضائیه نمی دانیم و در این مسیر در کنار هم هستیم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا