ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی در نیم سال اول سال تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دارندگان دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی حق ثبت نام و شرکت در این دوره را دارند و فارغ التحصیلان دوره های کاردانی (اعم از پیوسته و ناپیوسته) غیر مشمول، مجاز به ثبت نام در این دوره می باشند.

متقاضیان لازم است حداکثر تا تاریخ 31 مرداد 98 با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org نسبت به دریافت و مطالعه راهنمای این دوره و خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند.

از جمله کد رشته های کارشناسی پیوسته تمام وقت واحد اشکذر، روانشناسی(20706)، میکروبیولوژی(30507)، زیست شناسی سلولی و مولکولی(30586)، می باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر نزدیکترین واحد دانشگاهی به مرکز استان می باشد و از جمله مزایای تحصیل در آن، بهره گیری از استادان مجرب و کارگاه ها و آزمایشگاه های مجهز، تسهیلات در پرداخت شهریه، تشکیل کلاس ها در روزهای آخر هفته و داشتن سرویس رفت و برگشت به یزد است.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی در ساعات اداری به دانشگاه مراجعه و یا با شماره 09137708500 تماس گرفته و یا به وب سایت دانشگاه به آدرس iauashkezar.ac.ir مراجعه نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا