به همت واحد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد چند تن از خبرنگاران از خبرگزاری ها و روزنامه های استان یزد به مناسبت هفته روابط عمومی از دفاتر مهندسی و کارگاه ساختمانی بازدید کردند .

در این برنامه که خانم شیخ راستی از روابط عمومی، خبرنگاران را همراهی می کرد، دو دفتر طراحی مهندسی  مورد بازدید قرار گرفت و  در آنجا  مهندس معتمد رادمدیر واحد خدمات مهندسی سازمان در مورد روند تولید ساختمان توضیحاتی داد و نقش دفاترمهندسی را برای خبرنگاران تشریح کرد. سپس مدیران دفاتر ضمن ابراز خوشنودی از اجرای این برنامه بازدید توضیحاتی در مورد درصد خلاف سازی ها و عملکردها و عواملی که باعث خلاف سازیها سازی هامی شود توضیحاتی دادند.
 این گروه سپس از ساختمان در دست احداث  یک پروژه بزرگ تجاری در یزد بازدید کردند و مراحل مختلف ساخت و ساز فنی تخصصی را از نزدیک مورد بازدید قرار دادند. در اینجا نیز پس از توضیحات مدیر خدمات مهندسی سازمان خبرنگاران با روند تولید ساختمان به صورت اصولی و استاندارد آشنا شدند .
این گروه سپس در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد حضور یافتند و با مهندس زحمتکش نایب رئیس دوم سازمان دیدار و گفتگو کردند و سوالات خود را با نایب رییس سازمان در میان گذاشتند که پاسخ‌های لازم به آنان داده شد.

عکس از: مجید دهقانی زاده










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا