طالبی استاندار یزد در دیدار با جمعی از مسئولان مخابرات منطقه یزد با اشاره به اولویت های توسعه ی استان نقش و جایگاه مخابرات منطقه یزد را در این خصوص بر شمرد و افزود: با توجه به پتانسیل و زیرساخت های موجود ارتباطی در سطح استان، مخابرات یزد می تواند در کاهش نرخ بیکاری و رونق اشتغال ، جذب سرمایه گذاری و توسعه ی صنعت گردشگری سهم به سزایی داشته باشد و این امر مستلزم تلاش و همت مسئولان مخابرات است.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- طالبی در این دیدار ضمن خوشامدگویی و تبریک هفته ارتباطات به کارکنان مخابرات گفت: هفته ارتباطات مرتبط با چندین دستگاه مختلف استان است و خوشبختانه مخابرات یکی از دستگاه هایی است که سهم اصلی را در این نامگذاری دارد .

وی عملکرد خوب مخابرات منطقه یزد در استان را حاصل تلاش و زحمات کارکنان و مسئولان دلسوز این نهاد تاثیرگذار دانست و از زحمات تمامی مجموعه مخابرات تشکر و قدردانی کرد.

در ابتدای این دیدار زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد ضمن تبریک به استاندار یزد وی را در جریان آخرین وضعیت عملکرد مخابرات قرار داد و گفت: با توجه به اینکه استان یزد به لحاظ جمعیتی در جایگاه 24 کشور قرار دارد ولی خوشبختانه در شاخص های ضریب نفوذ تلفن ثابت در جایگاه چهارم، ضریب نفوذ تلفن همراه در جایگاه پنجم و شاخص ضریب نفوذ اینترنت در جایگاه هشتم کشور قرار دارد.

چشم انداز آینده مخابرات در بحث توسعه آخرین مطلبی بود که زارع در این دیدار به آن پرداخت و افزود: توسعه تلفن ثابت ، تلفن همراه، فیبرنوری خصوصاً در روستاها و نصب سوئیچ هوشمند از جمله برنامه های مخابرات استان است .

گفتنی است در پایان این دیدار به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر کتاب "قصه دل های مجنون" که روایت زندگی شش شهید مخابرات منطقه می باشد و اخیراً توسط آیت ا.. ناصری رونمایی شده بود، تقدیم استاندار  شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا