علی صالحی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات (27 اردیبهشت تا دوم خرداد ماه) افزود: مدیریت حوزه حساس روابط عمومی در دستگاه های دولتی باید با بالاترین مقام دستگاه در ارتباط باشد و نباید به بخش خصوصی واگذار شود.

وی ادامه داد: البته می توان بخشی از فعالیت‌های روابط عمومی را به بخش خصوصی واگذار کرد.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های یزد کاهش اعتماد عمومی به مسئولان را یکی از چالش های عمده در استان دانست و اظهار داشت: یکی از اهداف طرح که از شهریور 1397 در استان آغاز شد تقویت اعتماد بین مردم و مسئولان بود اما مورد استقبال قرار نگرفت.
صالحی با درخواست از اهالی رسانه برای بیان انتقادهای خود از عملکرد روابط عمومی دستگاه های مختلف استان افزود: چندی پیش تریبون آزاد اعضای شورای هماهنگی به منظور ارائه دیدگاه ها و انتقادهای آنان از هیات رئیسه شورا برگزار شد و به زودی تریبون آزاد اهالی رسانه با اعصای شورای هماهنگی روابط عمومی ها برگزار می شود.
وی درباره حضور مدیر روابط عمومی یکی از شرکتهای خصوصی یزد در جمع اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بدون شرکت در انتخابات و کسب رای اعضا گفت: طبق اساسنامه جدید فعالان بخش خصوصی می توانند به عضویت شورا درآیند و یک نفر از آنان با تشخیص دبیر شورا عضو هیات رئیسه شود.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های یزد، مشارکت در برگزاری میزگردهای خبری، راه اندازی اتاق بخش خصوصی روابط عمومی ها، همایش دوچرخه سواری، بازدید از رسانه ها و دیدار با مدیران پیشین روابط عمومی استانداری را از جمله برنامه های شورای هماهنگی روابط عمومی ها در هفته روابط عمومی عنوان کرد.
صالحی افزود: بهره برداری از سامانه پیامکی جمع آوری انتقادها و پیشنهادها از دستگاه های دولتی استان، مسابقه مقاله نویسی درباره نقش روابط عمومی ها در رونق تولید، برگزاری دوره های آموزشی سبک زندگی و رونمایی از لوگوی جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از دیگر برنامه های هفته روابط عمومی در استان است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه استاندار یزد روزهای چهارشنبه با اهالی رسانه به طور خصوصی دیدار می کند گفت: علاقه مندان می توانند درخواستهای خود را برای ملاقات به روابط عمومی استانداری ارائه کنند/منبع خبر: ایرنا

عکس از: مجید دهقانی زاده










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا