درخشش جوان یزدی در تازه ترین اثر سینمایی

 

درخشش جوان یزدی در تازه‌ترین اثر سینمایی

فیلم سینمایی سامورایی در برلین به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری و با بازی درخشان سامان صفاری دو جوان یزدی از امروز در سینما تک یزد به روی پرده می‌رود.

سامان صفاری در کنار حمید فرخ نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی،هومن حاجی عبدالهی ، میترا حجار ، از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند این فیلم سینمایی یک کمدی اجتماعی است که در ایران و آلمان ساخته شده است و از روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.

برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی سامان صفاری یکی از بازیگران این فیلم که در کنار برادرش ابوالفضل صفاری تهیه کننده این فیلم دو جوان مستعد یزدی در عرصه سینما و تلویزیون هستند در ادامه همراه ما باشید.

سامان صفاری فارغ‌التحصیل رشته جهانگردی و متولد سی‌ام شهریور ۱۳۶۶  در یزد است. صفاری که تحصیلات مرتبط دانشگاهی با بازیگری ندارد برای فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون در دوره‌های بازیگری آزاد شرکت کرد و اولین کار او سریال سقوط آزادبود. او در فیلم کوتاه «قیلوله» بهترین فیلم آسیا در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درخشید.

بی‌شک اوج درخشش سامان صفاری را در فیلم شیار 143 و سریال دلدادگان است. او با بازی در نقش شهید یونس میرجلیلی توانست به محبوبیت و معروفیت بالایی در بین مخاطبان دست یابد.

این بازیگر جوان و مستعد در آثار سینمایی و تلویزیونی همچون:

قیلوله به کارگردانی نیما جاویدی ۱۳۸۹
شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار ۱۳۹۲
پارادایس به کارگردانی علی عطشانی ۱۳۹۴
بی سایه به کارگردانی ابوالفضل صفاری ۱۳۹۵
دعوتنامه به کارگردانی مهرداد فرید ۱۳۹۶
سامورایی در برلین به کارگردانی علی نادری ۱۳۹۷

سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی ۱۳۹۰
تنها در تهران به کارگردانی نوید میهن دوست ۱۳۹۶
دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی ۱۳۹۶

توانسته نماینده بزرگی در عرصه سینما و تئاتر برای استان یزد در سطح کشور باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا