یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :شخصي که اقدام به انتشار تصاوير شخصي خانمي جوان در شبکه هاي اجتماعي کرده بود، توسط پليس فتا کردستان دستگير شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"رئيس پليس فتا استان کردستان گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده جرايم رايانه اي با موضوع انتشار تصاوير خصوصي در فضاي مجازي به اين پليس، رسيدگي به موضوع به مأموران اداره مبارزه با جرايم سايبري اين پليس محول شد.

سرهنگ "فرامرز شاکري" افزود: در اين پرونده شاکي مدعي بود که شخصي با ارسال پيامک و انتشار تصاوير شخصي و خانوادگي همسرش در شبکه هاي اجتماعي موجب هتک حيثيت آنان شده و تهديد کرده که عکس هاي بيشتري از همسرش در اختيار دارد و در آينده آن ها را منتشر خواهد کرد.

وي ادامه داد: با انجام تحقيقات مقدماتي و تخصصي و همچنين ايجاد ارتباط صوري با نام هاي پوششي با گرداننده صفحات مورد نظر، هويت متهم مشخص شد.

رئيس پليس فتاي استان کردستان با اشاره به اينکه متهم اهل و ساکن يکي از استان هاي مجاور است، اظهار کرد: با شناسايي متهم و اخذ نيابت قضايي مأموران به استان محل سکونت متهم عزيمت و در يک اقدام غافلگيرانه او را دستگير و کليه سامانه هاي رايانه اي وي نيز توقيف و به همراه متهم به پليس فتاي کردستان دلالت دادند.

شاکري گفت: در ادامه پيرامون اتهامات از متهم تحقيق شد که پس از مواجهه با دلايل و مدارک و مستندات پرونده صراحتاً به بزه انتسابي معترف و انگيزه خود را از اين کار انتقام جويي از شاکي و نامزد سابقش (همسر شاکي) اعلام کرد.اين مقام انتظامي در پايان تصريح کرد: پرونده تکميلي در معيت طرفين به دادسرا ارسال شد و براي متهم به اتهام هتک حيثيت و نشر اکاذيب و انتشار تصاوير خصوصي و خانوادگي در فضاي مجازي قرار قانوني صادر و متهم بازداشت شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا