دکتر محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با دکتر احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما یزد دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر با تبیین اهداف جمعیت هلال احمر اظهار داشت : در حقيقت ما از توان جوانان، داوطلبان و خيران استفاده مي‌کنيم تا در زمان‌ بحران بتوانیم پاسخگوی نیاز نيازمندان باشيم.

حرازی زاده شبکه استانی یزد را پوشش مناسبی برای ارائه خدمات و فعالیتهای جمعیت هلال احمردانست و در خصوص آموزش امداد و کمکهای اولیه و ساخت این گونه برنامه ها با همکاری دوجانبه و استفاده از ظرفیتهای دو سازمان در جهت تهیه برنامه های آموزشی ، امدادی تاکید کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود : صدا و سیما می تواند به واسطه قدرت خبری و انعکاس فعالیتهای این جمعیت همکار و همراه  جمعیت هلال احمر در امر آموزش باشد و با فرهنگ سازی مناسب مردم را از خطرات ناشی از حوادث آگاه کند و به دلیل انعکاس شایسته همکاران صدا و سیما مرکز یزد و همراهی مدیر کل صدا و سیما  از خدمات امدادی و بشردوستانه این جمعیت و انعکاس بسیار مناسب تقدیر وتشکرکرد.

در ادامه دکتر احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما از خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر  در کاهش آلام مردم در حوادث اخیر سیل در کشور تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت : روحيه ايثار، فداکاري و از خودگذشتگي در ذهن جوانان ما از کارهاي مهمي است که انقلاب ما نيز بر آن استوار بوده است که خوشبختانه این روحیه ایثار و فداکاری  در اعضای داوطلب هلال احمر دیده می شود .

در پایان از سوی جمعیت هلال احمر با اهدا لوح سپاس از خدمات ارزشمند مرکز صدا و سیما تقدیر بعمل آمد و دکتر پهلوانیان  مدیر کل صدا و سیما با پوشیدن لباس داوطلبان به صورت رسمی عضو داوطلب جمعیت هلال احمراستان یزد  شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا