در این برنامه برای کودکان جامعه هدف، فضای بیمارستانی شبیه سازی می‌شود تا کودکان به همراه عروسک های خود وارد محیط شده و با فضای بیمارستان بیشتر آشنا شوند. در این برنامه علاوه بر آموزش‌های لازم به کودک، فرهنگ سازی سلامت نیز برای این کودکان انجام می‌شود.

 

برنامه بیمارستان خرس عروسکی ( TBH) برای اولین بار در استان یزد، از ۲۱ تا ۲۳ فروردین ماه جاری ویژه کودکان ۳ تا ۷ در سالن همایش‌های باقرالعلوم برگزار می‌شود.

به گزارش مفدا یزد، در این برنامه برای کودکان جامعه هدف، فضای بیمارستانی شبیه سازی می‌شود تا کودکان به همراه عروسک های خود وارد محیط شده و با فضای بیمارستان بیشتر آشنا شوند. در این برنامه علاوه بر آموزش‌های لازم به کودک، فرهنگ سازی سلامت نیز برای این کودکان انجام می‌شود.

شایان ذکر است، ایجاد اتاق بازی برای کودکان، آموزش رفتار با کودک در محیط های درمانی، برگزاری کارگاه مهارت‌های فرزندپروری ویژه والدین و همچنین انجام تست ارزیابی آگاهی کودکان و والدین از مهمترین فعالیت های این برنامه می‌باشد.

گفتنی است، این برنامه توسط کانون خیریه امام علی(ع)، تشکل نسل نو، انجمن علمی پزشکی و سایر انجمن علمی‌های دانشگاه علوم پزشکی یزد و با همکاری استانداری، اداره فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد از ۲۱ تا ۲۳ فروردین ماه در سالن همایش‌های باقرالعلوم برگزار می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا