یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئيس پليس فتا انتظامي سيستان و بلوچستان از دستگيري فردي که با نصب بدافزار جاسوسي به روي سيستم کافي نت اقدام به برداشت غير مجاز از حساب شهروندي کرده بود خبر داد.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"سرهنگ دوم کارآگاه "سيد محمد حسيني پور" در بيان جزئيات اين پرونده گفت : در پي مراجعه شهروندي به پليس فتا مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي اش، کارآگاهان پليس اقدامات تخصصي خود را براي آشکار شدن موضوع آغاز کردند.

رييس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان تصريح کرد : پس از بررسي موضوع و انجام اقدامات تخصصي توسط اين پليس ، مشخص شد فردي با نصب بدافزار جاسوسي بر روي سيستم کافي نت اطلاعات بانکي اين شهروند را ذخيره و با سوء استفاده از آن اقدام به چند فقره خريد اينترنتي از آن نموده است.

سرهنگ حسيني پور در پايان با اشاره به دستگيري متهم و اعتراف وي پس از روبه رو شدن با پليس، از شهروندان خواست در صورتي که جهت انجام امور بانکي خود به کافي نت ها و ساير مراکز داراي اينترنت غير شخصي مراجعه مي نمايند بلافاصله پس از استفاده، نسبت به تغيير رمز حساب خود اقدام کنند تا امکان اينگونه سوء استفاده ها از افراد فرصت طلب سلب شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا