یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد در جمع اصناف و بازاریان گفت: اصناف در زمان جنگ تحمیلی، سربازان میدان جنگ و امروز ،سربازان میدان اقتصاد کشورند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "ایرج کاکاوند" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به وضعیت امنیتی کشورهای پیرامون ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امنیت داخلی و فرامرزی کشور ما به برکت خون شهداست.

وی استقامت خانواده های شهداء را مثال زدنی دانست و ادامه داد: شهدای اصناف و بازار نیز به مانند دیگر شهداء، با تقدیم خون پاک خود سهم بسزایی در تعالی و حفظ دست آوردهای کشور داشتند.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به اینکه امروز دشمن اقتصاد کشور را هدف قرار داده است گفت: اصناف در زمان جنگ تحمیلی، سربازان میدان جنگ و امروز سربازان میدان اقتصاد کشور هستند.

کاکاوند بر وظیفه اصلی اصناف یعنی شناساندن بازار اسلامی و توصیه های اسلام در رابطه با بازار اسلامی تاکید کرد و گفت: مردم باید بدانند بازار پاک و مدنظر اسلام، چه بازاری است.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به این مطلب که دشمن تمام توان خود را برای به زانو درآوردن اقتصاد کشور به اجرا گذاشته است خاطرنشان کرد: اصناف بر پایه همدلی و هماهنگی، نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمن دارند.

فرمانده انتظامی استان یزد معضلات و مشکلات اقتصادی کشور را اثرگذاربر وضعیت امنیت دانست و گفت: تعادل در بازار، به یقین نقش موثری را در وضعیت امنیت خواهد داشت.

وی در ادامه همراهی مردم با پلیس را در ارتقای امنیت مهم برشمرد و تصریح کرد: در هر کجا که اقشار مختلف مردمی وارد حوزه امنیت شده اند پلیس شاهد ارتقاء امنیت بوده است.

سردار کاکاوند در خاتمه، پلیس را ادامه دهنده راه شهدای عزیز کشورمان دانست و خاطر نشان کرد: پلیس همواره راه شهداء را ادامه خواهد داد و  در راستای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا