استاندار یزد گفت: امیدواریم با توجه به سختی کار محیط بانان، در سال جدید و با طی روند قانونی، با همفکری مدیرکل محیط زیست و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، به گونه ای بخشی از زحمات و تلاش های این عزیزان در سراسر استان جبران شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" عصر ‌دوشنبه پنجم فروردین ماه، به همراه مدیرکل حوزه استاندار و فرماندار شهرستان مهریز از پاسگاه بازسازی شده محیط بانی مهدی آباد بازدید و ضمن افتتاح آن، در نشستی صمیمی ضمن گفت و گو با محیط بانان این پاسگاه، در جریان اقدامات انجام شده در حوزه محیط زیست شهرستان مهریز و شرایط کاری محیط بانان قرار گرفت.
استاندار یزد در این دیدار عنوان کرد: اقدامات اداره کل حفاظت محیط زیست استان در جهت بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی محیط بانان قابل تقدیر است و با توجه به سختی کار محیط بانان در سال جدید امیدواریم با طی روند قانونی و با همفکری مدیرکل محیط زیست و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، به گونه ای بخشی از زحمات و تلاش های این عزیزان در سراسر استان جبران شود.
در ادامه این نشست "نیره پورملائی" مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد از اقدامات انجام شده در راستای بهسازی، نوسازی و تجهیز محیط بانی های استان طی شش ماهه سال گذشته خبر داد و افزود: بالغ بر ۹۰ درصد پاسگاه محیط بانی مهدی آباد بهسازی و تجهیز شده است.
وی سپس گفت: با توجه به کمبود نیروهای اجرایی استان در حوزه محیط بانی، هر مامور در شیفت های چهار روزه به خدمت مشغول است که این اقدام خداپسندانه نوعی ایثار برای حفظ محیط زیست است.
در پایان این دیدار صمیمی، محیط بانان شهرستان مهریز به نمایندگی از محیط بانان کل استان، با اهدای لباس محیط بانی به استاندار، از وی به عنوان همیار محیط زیست قدردانی نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا