یزدفردا:استقلال با پذیرفتن شکست دو بر یک برابر فولاد خوزستان تا حد زیادی از کورس قهرمانی عقب افتاد و فاصله‌اش با تیم صدرنشین به هفت امتیاز افزایش پیدا کرد.
 به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فولاد و استقلال از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر یک تیم اهوازی به پایان رسید.
 
گزارش نیمه نخست:
در نیمه اول این دیدار استقلال بازی را نسبت به فولاد بهتر آغاز کرد و در دقیقه هشتم ضربه ایستگاهی دیدنی ابراهیمی می‌توانست گل اول را برای آبی‌پوشان به همراه داشته باشد اما واکنش خوب سلیمی این توپ را به کرنر تبدیل کرد.
 
در دقیقه 13 هم شوت اسماعیل شریفات می‌توانست دروازه استقلال را با تهدیدی جدی روبه‌رو کند اما شوت او توسط فروزان دفع شد.
 
در دقیقه 14، ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی ابراهیمی با دخالت بازیکن استقلال همراه شد و در ادامه سلیمی این توپ را به صورت ناقص دفع کرد، این اشتباه دروازه‌بان فولاد فرصت مناسبی را برای عنایتی ایجاد کرد تا در دهانه دروازه نخستین گل بازی را برای استقلال به ثمر برساند.
 
بعد از این گل بازی با افت روبه‌رو شد و استقلالی‌ها تلاش کردند با بستن فضا، مانع از ایجاد فرصت گلزنی جدی برای فولادی‌ها شوند، کاری که در آن موفق عمل کردند و در نهایت آنها نیمه اول را با حساب یک بر صفر به سود خود، به پایان رساندند.
 
نیمه دوم:
با آغاز نیمه دوم بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد و استقلالی‌ها در دقیقه 54 یک فرصت نسبتا خوب بدست آوردند اما شوت ضعیف کریمی را سلیمی براحتی در آغوش گرفت. با این‌حال ده دقیقه بعد عنایتی در مصافی تک به تک با سلیمی قرار گرفت که این توپ را هم سلیمی با واکنشی مناسب راهی کرنر کرد.
 
در ادامه این دیدار فولادی‌ها بازی را در دست گرفتند و فشار خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کردند که نتیجه‌اش گلزنی آنها در دقیقه 71 بود. ارسال یک ضربه ایستگاهی برای اسماعیل شریفات، او را در موقعیت سرزنی قرار داد و ضربه سر این بازیکن روی سر حنیف عمران زاده، گل تساوی را برای تیم اهوازی به همراه داشت.
 
فولادی‌های پس از این گل بازهم به حملاتشان ادامه دادند و در دقیقه 83 شوت سنگین چاگو از پشت محوطه جریمه استقلال به گل دوم و برتری فولادی‌ها منجر شد تا در نهایت آبی‌پوشان بازی یک بر صفر برده را با شکست دو بر یک عوض کنند.
 
در دقایق پایانی این دیدار استقلالی‌ها فشار زیادی آوردند تا به گل تساوی برسند از جمله ضربه سر بیک زاده که می‌توانست آبی پوشان را به گل دوم برساند اما توپ‌های آنها با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکرد و در نهایت این دیدار با برتری فولادی‌ها به پایان رسید و فاصله استقلالی‌ها با صدر جدول به هفت امتیاز افزایش پیدا کرد تا آنها تا حد زیادی از کورس قهرمانی عقب بمانند.
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا