سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان عنوان کرد :نقش بی بدیل خیرین مدرسه ساز در توسعه فضای آموزشی

اهتمام مدیران زغال سنگ برای شروع عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع آموزشی استان

آمادگی برای احداث ساختمان جدید هنرستان شهر دیهوک

 بیست و یکمین همایش خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان طبس با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاون فنی بنیاد علوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان در سالن همایش های کانون فرهنگی تربیتی شهدای هفتم تیر طبس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس؛ سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه در همایش خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار شهرستان  در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان ، شهادت جمعی از سپاهیان عزیز در حادثه تروریستی زاهدان را تسلیت گفت و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری بیان داشت : این حرکات تروریستی و وقیحانه هیچ گونه خللی در عزم و اراده عظیم ملت ایجاد نخواهد کرد .

معاون استاندار خراسان جنوبی  نقش آموزش و پرورش را در رشد و توسعه نیروی انسانی بسیار ویژه دانست و خاطر نشان کرد : اگر آموزش و پرورش در چهارچوب وظایف آموزشی و فرهنگی خود عمل کند بدون شک ما منابع انسانی مطلوبی را تحویل جامعه خواهیم داد. وی در همین راستا از زحمات تمامی مدیران ، معلمین در بخش های دیهوک ، دستگردان، مرکزی تا شهر طبس تقدیر کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه به نقش بی بدیل خیرین مدرسه ساز در سرمایه گذاری در ساخت و توسعه مدارس اشاره کرد و ضمن تقدیر از اهتمام و نیت خیر خواهانه آنان ، این حرکات انسان دوستانه را باعث توسعه خیر و برکت در خانواده این عزیزان و جامعه برشمرد.

وی ضمن تقدیر از معاون فنی بنیاد علوی، مدیر کل نوسازی و مدیرکل آموزش و پروش استان خواستار توجه بیشتر به مباحث زیرساخت در شهرستان طبس شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه با اشاره به مجتمع آموزش زغال سنگ طبس که بزرگترین مجتمع اموزشی شهرستان و استان است ابراز امیدواری کرد با توجه به  اینکه فاز مطالعاتی و جانمایی پروژه به طور کامل صورت گرفته مدیران شرکت زغال سنگ نسبت به شروع عملیات اجرایی پروژه و در اختیار قرار دادن آن به آینده سازان کشور اهتمام ویژه را لحاظ کنند.

طلائی مقدم در پایان با اشاره به وجود ساختمان قدیمی هنرستان شهر دیهوک گفت : با توجه به آمادگی مجموعه فرمانداری ویژه برای برآورده کردن تعهد خود، امیداریم با همکاری معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان، اداره کل نوسازی مدارس استان و بنیاد علوی کار ساخت ساختمان جدید و  در خور شان دانش آموزان عزیز این منطقه شروع و در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

🔹در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌ یارتقدیر شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا