پایگاه خبری یزدفردا "فرماندارمیبد در دیداری که مدیرکل و معاونین بهزیستی استان با امام‌جمعه میبد داشتند؛ مرکز تحقیقات ژنتیک میبد را تنها مرکز تحقیقات ژنتیک جنوب شرق کشور عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در این مرکز در همه حوزه‌ها، درواقع سرمایه‌گذاری در سطح کلان و فرا استانی است که به نفع استان و کشور است.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا " حسین فلاح با قدردانی از همکاری‌های دکتر عفتی مدیرکل سازمان بهزیستی استان در پیشبرد امور عمرانی و تجهیزات مرکز تحقیقات و ژنتیک میبد گفت: خوشبختانه با پی گیری‌های خوب استان و شهرستان اعتبارات خوبی برای خرید یک دستگاه سکونسر به مرکز ژنتیک به مبلغ یک میلیارد تومان طی ماهای اخیر جذب شد که شاهد تحولات خوبی در این مرکز خواهیم بود.

فلاح افزود: این مرکز در آینده به‌عنوان قطب ژنتیک کشور می‌تواند در زمینه‌های پیشگیری از بیماری‌های مادرزادی، حوزه حیوانی و کشاورزی نقش مهمی را در منطقه ایفا کند.

وی تصریح کرد: اگر سیاست‌های سازمان بهزیستی به سمتی برود که از مؤسسات مردمی و خیری حمایت شود قطعاً در پیشگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نتایج مطلوب و اثرگذاری را شاهد خواهیم بود.

فرماندارمیبد احداث رمپ و روشنایی مرکز تحقیقات را از دیگر اقدامات اخیر از سوی اداره راه و شهرسازی برشمرد و افزود: رمپ ورودی مرکز به همت و تلاش اداره راه و شهرسازی انجام گرفت و روشنایی این مرکز هم به‌زودی آغاز خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا