پایگاه خبری یزدفردامدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به آینده  روشن حضور سرمایه گذاران خارجی درکشور و رویکرد مناسب سرمایه‌گذاران داخلی برای فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری گفت: باید با استفاده از خرد جمعی و ایجاد هماهنگی در مجموعه مدیریت استان، زمینه حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی را در یزد فراهم کنیم.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا " علی نمازی " در جلسه هماهنگي مركز خدمات سرمایه‌گذاری که با حضور استاندار و سایر مسئولان اجرایی و اقتصادی استان در محل  استانداري برگزار شد؛  لغو تحریم ها را یادآور شد و بر بهبود  و جذب سرمایه‏گذاری خارجی در استان تاکید کرد.

وی گفت: باید متناسب با ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی و سرمایه گذاری استان بتوانیم از حضور سرمایه گذاران خارجی بهره مند شویم.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری یزدگفت: نظر به اهمیت بحث سرمایه‏گذاری در ماههای اخیر در کشور و تأکید نماینده عالی دولت در استان بر پیگیری مباحث سرمایه گذاری، نشست های هماهنگی مرکز خدمات سرمایه گذاری به طور مستمر با حضور عالی ترین مقام اجرایی استان برگزار می شود.

نمازی تصریح کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان آمادگی دارد با همکاری سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی، دوره های آموزشی سرمایه گذاری را برگزار کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ضروری است نمایندگان دستگاه های اجرایی در مرکز یاد شده، دارای انگیزه کافی، مسلط به مباحث اقتصادی و سرمایه گذاری و زبان انگلیسی و آشنا به فرایندهای صدور مجوز  سرمایه گذاری باشند.

به گفته وی، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان به منظور هدایت، حمایت، تسهیل و تسریع انواع سرمایه‏گذاری و فرایندهای تأمین مالی و ایجاد کانون واحدی برای پیگیری مباحث مرتبط با سرمایه‌گذاری در استان تشکیل شده و به زودی در محل جدید ساختمان مالیه قدیم مستقر خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا