عامل انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان یزدی در فضای مجازی دستگیر شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : یزد- رئیس پلیس فتا استان، گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری، فردی را که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یک خانم در فضای مجازی کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ "حسین رضایی" در گفت و گو با خبرنگار پلیس، افزود: چندی پیش بود که یک خانمی 23 ساله با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و از فرد ناشناسی در خصوص انتشار تصاویر شخص­اش در فضای مجازی، شکایت کرد.

رضایی ادامه داد: شاکی در اداره پلیس به افسر پرونده، گفت: مدتی است که فردی در فضای مجازی تلفن همراه، یکی از تصاویر خصوصی­ام  را منتشر کرده و سپس پیشنهاد دوستی به من داده و همچنین من را به انتشار دیگر تصاویر خصوصی­ام در فضای مجازی تهدید کرده است".

سرهنگ رضایی گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا با انجام کار فنی و اطلاعاتی، متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر کرده و برای انجام بازجویی به پلیس فتا منتقل کردند.

حسین رضایی افزود: متهم 26 ساله به هویت "م.ح" در اعترافاتش گفت: بر روی گوشی تلفن همراهم نرم افزاری نصب کردم و با برداشتن عکس این دختر خانم از طریق "لاین"، عکسش را انتشار دادم و به وی پیشنهاد دوستی دادم".

رئیس پلیس فتا استان یزد با بیان اینکه متهم با حکم دادسرا روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد، از بارگزاری تصاویر شخصی خود در فضای مجازی، خودداری کنند.

 52 هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد کشف شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد :یزد- جانشین قرمانده انتظامی استان از توقیف دو دستگاه تریلی نفتکش و کشف 52 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "عطاءا... احمدی"، گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس این استان روز گذشته ضمن شناسایی و توقیف دو دستگاه تریلی نفتکش "ولوو"، 52 هزار لیتر "گازوئیل" و "نفت کوره" قاچاق خارج از شبکه شرکت نفت را کشف کردند.

سرهنگ احمدی ضمن اشاره به دستگیری دو متهم، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان این محموله­ی نفتی قاچاق را از استان های مرکزی، بارگیری و قصد انتقال به شرق کشور را داشتند که توسط ماموران پلیس استان یزد شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی، ارزش برآورد شده این محموله­ی کشف شده را 460 میلیون ریال بیان کرد و افزود: سوخت های کشف شده تحویل شرکت نفت استان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا