سومین همایش دفاتر پیشخوان دولت با تجلیل از مسئولان و کارگزاران برتر دفاتر پیشخوان دولت به میزبانی مخابرات منطقه یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- سومین همایش دفاتر پیشخوان دولت و دستگاههای خدمات دهنده استان یزد صبح سه شنبه 25 دی ماه با حضور دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، سرپرست مخابرات منطقه یزد و مدیران شرکت های آبفا و توزیع برق استان و تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و دفاتر پیشخوان دولت در سالن اجتماعات بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

زارع سرپرست مخابرات در این همایش ضمن خیر مقدم به حاضران عملکرد مخابرات منطقه ی یزد را برشمرد و افزود: مخابرات از اولین پایه گذار های دفاتر خدماتی در کشور بود که خدمات را به مردم ارائه می نمود.

وی افزود: در حال حاضر 19 خدمت مخابراتی  از طریق دفاتر پیشخوان دولت واگذار می گردد  و از  اول بهمن ماه سال جاری ،مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب این خدمات به 38 فعالیت می رسد که از طریق سه دفتر برتر استان ارائه و به تدریج از طریق همه ی دفاتر ارایه می شود.

اکرم فداکار مدیر کل فناوری اطلاعات و اطلاعات استان یزد  با بیان اینکه شایسته است دفاتر پیشخوان دولت بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند اظهار داشت: انتظار داریم مسئولین دفاتر، کارگزارانی امین، صادق ، متعهد و خدمتگزار برای مردم، دولت و نظام جمهوری اسلامی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین شیوه نیازهای مردم را بر طرف سازند.

همچنین در این همایش زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد،دکتر فلاح حقیقی دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت نیز در در خصوص کوچک کردن دولت  و  مشکلات و دغدغه های پیش روی دفاتر پیشخوان دولت به ایراد سخن پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس از دستگاههای برتر خدمات دهنده استان و دفاتر برگزیده پیشخوان دولت تجلیل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا