تاکید دولت به احیای کارون: انتقال آب کارون در دولت مطرح نیست

یزدفردا :نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس گفت: بحث انتقال آب از کارون به شکلی که استاندار اصفهان بیان کرده نیست و در جلسه هیات دولت طبق نقل قولی که از دولت گرفته‌ایم، بحث احیای کارون بوده و اصلا بحث انتقال آب در دولت مطرح نشده است.

همایون یوسفی در خصوص اظهارات استاندار اصفهان مبنی بر انتقال آب از کارون، اظهار داشت: این بحث به شکلی که استاندار اصفهان بیان کرده نیست و در جلسه هیات دولت طبق نقل قولی که از دولت گرفتیم، بحث احیای کارون بوده و اصلا بحث انتقال آب در دولت مطرح نشده است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان محترم باید در بیان صحبت‌های خود منبع موثق داشته باشند علاوه بر آن باید به آثار مصاحبه‌ها و صحبت‌های خود فکر کنند.

وی افزود: به نظر می‌رسد اظهارات استاندار اصفهان دقیق و با اطلاعات کامل انجام نشده است و بحث دولت حسب اطلاعاتی که دولت داده مبنی بر احیای کارون بوده است نه انتقال آب از کارون.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون برنامه ششم اصلا موضوع انتقال آب وجود ندارد و ردیف اعتباری برای تامین منبع مالی برای این کار حذف شده است.

براساس این گزارش، استاندار اصفهان چند روز پیش گفته بود، روز یکشنبه دولت بهترین مصوبه یعنی انتقال آب کارون به اصفهان را تصویب کرده است.خانه ملت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا