محمدمهدی جوادیان زاده با اشاره به ایجاد کارگروه استانی سازگاری با کم آبی به منظور مدیریت مصرف آب عنوان کرد: در این کارگروه در راستای اجرای طرح صد درصدي مدیریت مصرف آب ، میزان صرفه جویی ها در بخش های کشاورزی، شرب و صنعت تعیین و گزارش تفصیلی از پیشنهادات و ایده های کاربردی در این زمینه به کارگروه ملی سازگاری با کم آبی ارسال شد تا با موافقت وزارت نیرو در دستور کار استان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، نشست فصلی مدیرعامل و کارکنان شرکت، روز سه شنبه 25  دی ماه در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، در ابتدای این نشست اظهار داشت: افتخار به فرهنگ غنی پیشینیان نباید موجب توقف تلاش نسل های امروز باشد و میراث گذشتگان باید این انگیزه را در جوانان به وجود آورد که ما هم می توانیم با ابزار گذشتگان یزد را آباد کنیم.

جوادیان زاده ادامه داد: در چشم انداز 1430به دلیل ابهام نیاز آّبی صنعت وخدمات، نیاز آبی استان در کشور به درستی ترسیم نشده بود و رقم کمتر از نیاز واقعی مشخص شده بود که خوشبختانه با دلایل منطقی ارائه شده در نشست ، رقم تخصیصی افزایش یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به  برگزاری جشنواره طرح سپاس آب اشاره کرد و افزود: در شورای حفاظت هر شهرستان 3 طرح برتر در بخش های کشاورزی، صنعت و شرب معرفی و روش های مدیریت مصرف آن ها ترویج خواهد شد.

جوادیان زاده مجموعه مدیران وکارشناسان شرکت آب منطقه ای یزد را مجموعه ای توانا و دلیل پذیرفتن مدیریت این شرکت دانست و اظهار کرد: با اتکا به مجموعه قوی کارکنان این شرکت، می توانیم قدم های خوبی در راستای اهداف شرکت برداریم اما لازمه کار این است که هر کدام از کارکنان انتقادات و پیشنهادات خود را در هر زمینه ای منتقل کنند و برای مدیریت، دید همه جانبه ای را نسبت به مسائل  به وجود آورند.

وي در پایان توجه بیشتر کارکنان شرکت آب منطقه ای یزد به ورزش و استقبال از رشته های ورزشی را خواستار شد و آن را امری ضروری برای کارکنان تلقی کرد.

گفتنی است در پایان این نشست از کارکنان برتر شرکت آب منطقه ای یزد، در رشته های ورزشی و کتابخوانی تقدیر و تشکر شد.

لازم به ذکر است پخش کلیپ معرفی موزه آب، اجرای تئاتر یک املت ساده و معرفی کتاب " نامه ای به فرزند " از نويسنده نامي كشور محمدعلی اسلامی ندوشن، از برنامه های جانبی این نشست بود. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا