مراسم آئین اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال جام کارمندان میبد، با معرفی نفرات اول تا سوم و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم که در سالن ورزشی شهدا برگزار شد؛ ورزش را عاملی مؤثر در ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی دانست و گفت: ورزش از نیازهای اساسی جسم و روح است و مدیران باید با جدی گرفتن این موضوع انگیزه لازم برای توسعه ورزش به همراه داشتن روحیه‌ای فعال در میان کارمندان ایجاد کنند.

حسین فلاح در ادامه با اشاره به اینکه امسال میبد به‌عنوان سال ورزش نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزش علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، می‌تواند برای کارمندانی که ساعت‌ها پشت میزهای خود و در حالتی ثابت می‌نشینند تأثیر مثبتی بگذارد و باروحیه و توانی مضاعف در راستای وظایف سازمانی خود تلاش نمایند.

گفتنی است دومین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت میبد با عنوان جام شهدای ورزشکار شهرستان با حضور 13 تیم از ادارات مختلف در بین کارمندان دستگاه‌های اجرایی از 29 آذرماه سال جاری برگزار و در تاریخ 23 دی‌ماه به پایان رسید، که در پایان تیم‌های بیمارستان، شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا