یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئيس پليس فتا سيستان و بلوچستان از دستگيري جواني که اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانکي مشتريان پدرش کرده بود،خبر داد.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"سرهنگ دوم کارآگاه "سيد محمد حسيني پور"  در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي مراجعه شهروندي به اين پليس مبني بر برداشت مبالغي از حساب بانکي اش پرونده تشکيل و تيم اقتصادي وارد عمل شد.

 

وي در ادامه افزود: با بررسي سرنخ هاي به دست آمده مشخص شد مبالغ کسر شده، همه صرف چند فقره خريد اينترنتي شده که فرد خريدار شناسايي و به اين پليس احضار شد.

سرهنگ حسيني پور تصريح کرد: متهم که پسر جواني بود در اعترافات خود گفت : شاکي  ، مشتري مغازه عمده فروشي پدرم  است و چون سال هاي زيادي با يکديگر کار مي کنند  به پدرم اعتماد زيادي دارد به طوري که کارت بانکي خود را جهت انجام امورات بانکي در اختيارش قرار داده و من نيز در فرصت مناسب کارت عابر بانک و رمز آن را از گاوصندوق برداشته و چند فقره خريد اينترنتي انجام دادم.

رئيس پليس فتا سيستان و بلوچستان در پايان از  شهروندان خواست حتي المقدور کارت بانکي و اطلاعات آن را در اختيار سايرين قرار ندهند و به منظور جلوگيري از بروز چنين اتفاقاتي گزارش خريد پيامکي خود را فعال نمايند تا در جريان تمامي تراکنش هاي مالي خود قرار بگيرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا