یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فردی كه با ارسال پیامك های دروغین تحت عنوان برنده شدن در قرعه كشی اقدام به كلاهبرداری و سرقت از حساب شهروندان به مبلغ 500 میلیون ریال كرده بود ، توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس:رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت:در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی با فریب وی مبلغ 25 میلیون ریال از حسابش سرقت كرده است ، بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ " مرتضوی" افزود :شاكی در اظهارات خود بیان داشت پیامكی توسط شماره ای ناشناس دریافت نمودم كه در آن عنوان شده بود مبلغ 20 میلیون ریال در قرعه كشی برنده شده ام، وسوسه شدم و با آن شماره تماس برقرار كردم كه بعد از تماس سارق با ترفندی خاص اقدام به سرقت از حسابم كرد.

این مقام انتظامی بیان داشت:با بررسی های انجام شده در فضای مجازی متهم شناسایی وپس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران پلیس فتا وی را دستگیر كردند.

رئیس پلیس فتا استان گفت:متهم در تحقیقات به عمل آمده به كلاهبرداری از 5 نفر دیگر به مبلغ 500 میلیون ریال اعتراف كرد وپس از تشكیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ "مرتضوی" به شهروندان توصیه كر د :در صورت دریافت اینگونه پیامك ها به هیچ عنوان به آنها اعتنا نكرده و موضوع را توسط شماره تماس های 2184355-2184331 و یا ایمیل Esfahan_fata@police.irبه پلیس فتا گزارش دهید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا