یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: کارآگاهان دایره سوم پلیس آگاهی استان یزد دو تن ازسارقان سیم و کابل برق را شناسایی و هنگام فروش اموال مسروقه دستگیر کردند.
به گزارش یزدفردا: سرهنگ "علیرضا خالقی" اظهار داشت: در راستای تدابیر سازمانی و مبارزه با سارقان و همچنین اعلام گزارشات مردمی مبنی بر حضور مشکوک دو تن از سارقان سابقه دار در یکی از محلات شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این راستا کارآگاهان دایره سوم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از اخذ دستور قضائی ، فعالیت این دو فرد را تحت نظر گرفته و هنگامی که متهمان قصد فروش سیم و کابل های سرقتی را داشتند آنها را دستگیر کردند.
خالقی گفت: متهمان دستگیر شده به هویت "ج.ع" 32 ساله و "ح.ی" 26 ساله در بازجویی های خود به سرقت سیم و کابل برق از یک کارخانه در شهرستان مهریز اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد در پایان تصریح کرد: پلیس در جهت مهار این گونه سرقت ها طرح های ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده و با تعاملات به عمل آمده با مقامات قضائی، با این مجرمان که اقدامات آنها خسارت زیادی را به بیت المال وارد می نماید به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا