معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تاکید بر اینکه لازم است پیگیری مسائل ایثارگران در اولویت کاری دستگاه‌های استان باشد، گفت: اگر در انجام امور ایثارگران در استان کوتاهی شود‌ با اداراتی که در این رابطه قصور داشته اند، ‌برخورد می‌کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با حضور "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "احمدعلی دشتی پور" مشاور استاندار در امور ایثارگران و اعضای این شورا در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.‌
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست، بیان کرد: نیاز است که اعضاي شورا با دقت ‌و نظم بیشتری در این جلسات شرکت و موارد را پیگیری و دنبال کنند.
وی با اشاره به اینکه در جلسات گذشته به صورت مفصل موارد در حوزه رسيدگي به امور ايثارگران بیان شده، ‌ادامه داد: پس از جمع بندی و اجرای آن از سوی بنیاد شهید استان، دسته بندی دستگاه‌های اجرایی استان انجام و درصد آنها مشخص شده و چه خوب است که تا آخر پیگیری و توضیحی از دستگاه‌ها در مورد عملکردشان خواسته شود.
زینی وند با تاکید بر اینکه در بحث ایثارگران وظیفه‌مان این است که قانون را به نفع آنها اجرا کنیم، ‌افزود: ایثارگران کسانی هستند که به آنها مدیون هستیم و این عزیزان در زمانی که کشور با مشکلات و دفاع مقدس روبه رو بود از خود گذشتند تا اینکه امروز ما در امنيت كامل باشیم و مسائل و مشکلاتی پیش روی خود دارند که شاید برخی از آنها را ما ندانیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خدمت رسانی به ایثارگران را به طور یکسان خواستار شد و خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی موارد مربوط به ایثارگران سلیقه‌ای برخورد شده و نیاز است که خدمت رسانی یکسانی برای ایثارگران باشد نه اینکه تفاوتی در این زمینه صورت گیرد و اگر کوتاهی در بحث ایثارگران از سوي اداره يا دستگاهي باشد، با آنها برخورد خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی که در مورد ایثارگران است باید به صورت جدی پیگیری شود، ادامه داد: لازم است پیگیری مسائل ایثارگران در اولویت کاری دستگاه‌های استان باشد.
زيني وند در پایان سخنان خود با بیان اینکه در جهت ایجاد اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر فعالیت‌های مناسبي در استان انجام گرفته است، گفت: اگر بخواهیم واقعا کاری برای فرزندان ایثارگر و شاهد انجام دهیم، بهترین اقدام این است که شرایطی را برایشان فراهم آوریم تا بتوانند در حوزه اشتغال کارآفرین باشند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا