فرماندار بافق در حاشیه آیین افتتاح بخش رادیولوژی دیجیتال و بازدید از طح های عمرانی بیمارستان ولیعصر(عج) بافق گفت پیگیر هستیم تا با مشارکت سایر دستگاه های شهرستان بخش مامو گرافی بیمارستان را نیز راه اندازی نماییم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛در آیینی با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، روسای شورای شهر و شهرستان ، رییس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان ولی عصر(عج) بافق با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان افتتاح شد.

فرماندار بافق در حاشیه این آیین راه اندازی این دستگاه را یکی از مطالبات شورای مشورتی بانوان شهرستان مطرح کرد و ادامه داد: در گام بعدی با همکاری شرکت ها و معادن شهرستان ماموگرافی پیشرفته و مدرن تامین می شود.

محمد زاده رحمانی با اشاره به آغاز پروژه ساخت محل اسکان برای پزشکان متخصص شهرستان تصریح کرد:پیمانکار تامین شده و با تامین اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ۴واحد مطلوب تحویل پزشکان مقیم شهرستان داده می شود.

وی خاطر نشان کرد:پیمانکار پروژه بیمارستان ۹۶تخت خوابی نیز آغاز به کار کرده و نمای کار شروع شده است.

رئیس بیمارستان ولی عصر(ع)بافق از افتتاح بخش رادیولوژی دیجیتال در این بیمارستان خبر داد و افزود: این بخش با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مسعود دانشی با اشاره به مزیت های این دستگاه گفت:بازتاب اشعه کم به بیمار،وضوح کیفیت بالای تصویر،عدم نیاز به تاریکخانه برای گرفتن عکس،قابلیت پرینت و مشاهده عکس در مانیتور پزشک مربوطه از مزیت های این طرح محسوب می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا