مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه لازم است در کارگروه ها و شوراهای استان به پیوست های رسانه ای و فرهنگی توجه شود از تشکیل کارگروه رسانه ای ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی به همت و ابتکار استانداری یزد خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌علی صالحی" در نشست کارگروه رسانه ای ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان بر مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادهای مرتبط در مبحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه مسائل مرتبط با اقتصاد مقاومتی و اشتغال تاکید کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه لازم است در کارگروه ها و شوراهای استان به پیوست‌های رسانه‌ای و فرهنگی توجه شود از تشکیل کارگروه رسانه ای ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی به ابتکار استانداری یزد در استان خبر داد.
وی همچنین خواستار ارائه جمع بندی نظرات اعضا درخصوص تهیه پیوست های رسانه ای طرح های اقتصادی ‌به منظور پیشنهاد به ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان شد.
صالحی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با اقداماتی که در کارگروه رسانه ای اقتصاد مقاومتی استان انجام می شود قدم‌هایی در مسیر اشتغال زایی استان برداشته شود و جامعه روابط‌عمومی‌ها دین خود را به این حوزه ادا کنند.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فایل ها و اطلاعات مربوط به‌ طرح های کارورزی و مشوق بیمه سهم کارفرمایی استان را به اداره کل روابط عمومی استانداری جهت استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی و اطلاع رسانی لازم ارسال نماید ‌و در راستای بهره مندی بهتر افراد آموزش و مشاوره لازم را با دانشگاه ها و صاحبان صنایع انجام دهد، در نشست های آینده از کارفرمایان بخش صنعت، نظام مهندسی، جامعه هتلداران ‌و افراد توانمند بخش خصوصی برای استفاده از پیشنهادات آنها دعوت شود و برخی از مصوبات کارگروه رسانه ای اقتصاد مقاومتی به منظور اجرایی شدن در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مطرح شود.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا