معاون صنایع دستی اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از افزایش ۱۴۰ درصدی فروش محصولات صنایع دستی در یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و دومین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، "محمد رضا دهقان مهرجردی" ضمن اعلام این خبر، گفت: یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و دومین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی استان، مورد استقبال گسترده و چشمگیر بازدیدکنندگان قرار گرفت به طوری که آمار بازدید و فروش این نمایشگاه نسبت به سال گذشته با افزایشی قابل توجه همراه بوده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان اینکه پس از جمع‌آوری آمار فروش غرفه ‌های نمایشگاه، آمار اعلام شده از سوی شرکت‌کنندگان و تحلیل کلی، آمار نهایی فروش امسال مشخص شده است، عنوان کرد: یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان یزد در دو بخش تخصصی و بازرگانی برگزار شد که بخش تخصصی این نمایشگاه با 37 غرفه پنج میلیارد ریال و بخش بازرگانی این نمایشگاه نیز با 166 غرفه هیجده میلیارد ریال فروش را به خود اختصاص داده است.

دهقان مهرجردی درباره میزان افزایش فروش این نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل نیز اظهار کرد: نمایشگاه امسال در کل نسبت به دوره قبل با بیش از 120 درصد افزایش فروش همراه بوده است که این حجم بالای فروش نشانگر توجه ویژه مردم به آثار هنری و تکریم هنرمندان می باشد.

گفتنی است: یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و دومین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی استان یزد از بیست و دوم لغایت بیست و ششم آبان ماه سالجاری با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های این استان برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا