كاشفي زاده نبود پارکینگ مناسب و ترافیک شدید در بلوار همچنین عدم طراحی درست در داخل نمایشگاه از عمده مشکلات محل برگزاری است.

به گزارش خبرنگار يزدفردا مهدي کاشفی‌زاده منشی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه مردم یزد گلایه هایی در ارتباط با روند برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی دارند اظهار داشت: در همه جا نمایشگاه برگزار می‌شود و یزد هم به مانند سایر شهرها در طول سال نمایشگاه‌های مختلفی دارد. وی با بیان اینکه تعدادی از مردم تماس گرفتند و ایراداتی به این نمایشگاه‌ها در یزد گرفتند خاطرنشان کرد: مسئولان نسبت به برطرف کردن این چنین مشکلاتی اقدامات لازم را انجام دهند. وی ادامه داد: نخستین بحثی که در ارتباط با این موضوع بحث پارکینگ است که در دو طرف خیابان خودروها پارک می‌کردند و ترافیک بسیار ناراحت کننده‌ای در این مسیر ایجاد شده است.

منشی شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: در داخل خود سالن نمایشگاه، فاصله بین غرفه‌ها خیلی کم بود و مسیر حرکت مردم برای آنها مشکلات زیادی به وجود می‌آورد و مدام بازدید کنندگان به یکدیگر برخورد می‌کردند.

کاشفی‌زاده با بیان اینکه موضوع عوامل اجرایی که این نمایشگاه را مدیریت می‌کنند یکی دیگر از مسائلی است که از سوی مردم گزارش می‌شود گفت: معمول است که این افراد دارای کارت شناسایی با سمت و مشخصات باشد ولی در نمایشگاه یزد چنین چیزی مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: بحث بعدی این بود که مردم بتوانند بدون واسطه خرید خود را انجام دهند تا ارزان‌تر محصولات را به دست آورند ولی با توجه به فاصله بسیار زیادی که بین نمایشگاه تا محل پارک خودرو وجود دارد این شیرینی برای آنها تلخ می‌شود. این مسائل بخشی از مشکلاتی است که در ارتباط با برگزاری نمایشگاه‌های استان یزد مشاهدده می‌شود که منشی شورای اسلامی شهر یزد هم به آن اشاره کرد و خواستار رفع این چنین مشکلاتی برای آسودگی مردم شد. متاسفانه بحث پارکنیگ در این نمایشگاه به شدت آزار دهنده است و مردم برخی مواقع حتی مجبور می‌شوند دو کیلومتر دورتر از محل برگزاری نمایشگاه خودرو خود را پارک کرده و پیاده به سمت نمایشگاه حرکت کنند.

مهندس  سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم با اشاره به مشکلاتی که پیش روی مردم برای حضور در این نمایشگاه‌ها هستند در نشست علنی شورای شهر یزد گفت: به نظر می‌رسد لازم است که از مدیران نمایشگاه‌های استان یزد دعوت شود و در این مورد در صحن شورا با حضور آنها صحبت کنیم.

وی به پروژه ساخت محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد اشاره کرد و افزود: این موضوع هم می‌تواند یکی دیگر از دستور کارهای این جلسه باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا